Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kazald | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Romański. adresPuławy/Lublin zarejestrowany21.05.2007 @18:10:37 ostatnio na stronie26.06.2013 @13:10:09

Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
Słusznym i zbawiennym jest
Śmiać się głośno
Płakać cicho
Deszcz ustaje sady kwitną
I tego trzymać się trzeba

Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
Słusznym i zbawiennym jest
Iść i padać
Z - padłych - wstawać
Przeszła wojna
Wstaje trawa
I tego trzymać się trzeba

Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
Słusznym i zbawiennym jest
Śledzić gwiazdy
Grać na skrzypcach
Astronomia
I muzyka
I tego trzymać się trzeba

Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
Słusznym i zbawiennym jest
Być uważanym
Pełnym pasji
Dobra wasza
Gwiżdżą ptaki
I tego trzymać się trzeba

Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
Słusznym i zbawiennym jest
Żeby człowiek
W życiu onym
Sprawiedliwym
Był i godnym
I tego trzymać się trzeba

Żeby człowiek
Był człowiekiem
Lecą liście
Wiatr z obłoków
Warkocz plecie
I tego trzymać się trzeba

Edward Stachura


SOKRATES. No, wybacz mi, mój kochany. Ja się przecież lubię uczyć. A okolice i drzewa niczego mnie nie chcą nauczyć, tylko ludzie na mieście.


14 II 2010 Lublin - klub Paragraf14: kawa
1 XII - 15 XII 2009 Lublin - Poczta Główna: Kalendarz Hospicjum
23 I - 20 II 2009 Kazimierz Dolny - Kazimierski Ośrodek Kultury: Się dzieje: Paweł Romański, Kamil Stępień
29 XI - 29 XII 2008 Puławy - Dom Chemika - wystawa zbiorowa: 20. lecie formacji tańca Pokus
15 VIII - 10 IX 2008 Kazimierz Dolny - Kuncewiczówka - fotoreportaż: Kaukaski Dywanik
27 VI - 22 VII 2007 Przemyśl - Centrum Kulturalne - "Taniec"






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwromanski.art.pl Gadu-Gadu1759130
digarty86 komentarze1512 posty na forum17

komputer / sprzęt
pucha, ulubione szkło i lodówka z kliszami

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~spring5    26.09.2008 @16:42:25
_______
"Jestem sobie prawdą... Fałszem i zagadką też..." - R. Riedel
~timidity90    26.09.2008 @16:41:08
hehe spoko ale jestem kobietana przyszłośc:Pa co do rasd to spróbuje cos pokombinować
~spirala    26.09.2008 @16:37:18
O nie, nie kasuj. Jest świetne! Naprawdę!
~spring5    26.09.2008 @16:35:18
chodzi mi o to, że nie robiłam nie wiadomo czego, tylko lekko wyostrzyłam.
_______
"Jestem sobie prawdą... Fałszem i zagadką też..." - R. Riedel
~spring5    26.09.2008 @16:33:11
Więc są one okrągłe.
A pies biegał na polanie opodal, nie szedł obok mnie na smyczy. obróbki tam nie było, tylko lekkie wyostrzenie i tyle. nie obrabiam z reguły zdjęć.
_______
"Jestem sobie prawdą... Fałszem i zagadką też..." - R. Riedel
~TheBloody    23.09.2008 @10:44:24
bylo wazne, jak najbardziej, masz racje, powinnam dac wiecej lewej, tylko ze tam konczyl sie mur i byla lipa, a nie moglam przestawic pary w prawo, bo zdjecie jest niepozowane. kadr z dolu, gdybym kucala, faktycznie fajny, ale zastosowalam go w innym ujeciu z tej sesji, podobna pozycja, tylko para sie obejmuje. ale OK, dzieki za wyjasnienie
_______
"Cos mnie zaplatalo w ten fach, ktory wykonuje amatorsko,
ale konsekwencje ponosze jak zawodowiec".
~TheBloody    23.09.2008 @10:35:41
czemu kadr do bani, uzasadnij?
_______
"Cos mnie zaplatalo w ten fach, ktory wykonuje amatorsko,
ale konsekwencje ponosze jak zawodowiec".
~piotrrodzoch    21.09.2008 @15:43:58
bo co... może Jolka ma na imię? :D
_______
"granicą obiektywności jest nasz gust."
~Astrolog    17.09.2008 @23:34:48
mi bardzo zależy na opinii... ale jeszcze bardziej na pomocy... Najbardziej cieszące są komentarze, które czegoś mnie uczą... dlatego komentuje i zapraszam do rewanżu ludzi, których galerie mi się wyjątkowo podobają. Potraktuj to jako komplement . Zdolnyś.

Pozdrawiam!
_______
http://www.astrolog.za.pl
"jestem postacią na wskroś tragiczną"
Kaczmarski
~Jozek    17.09.2008 @00:30:50
Podziękował
_______
"Specjaliści, chciałbym poznać ich wszystkich..."
~trzpiot    16.09.2008 @15:47:00
bez przesady. widać, że wydmuchuje dym z papierosa, aż tak się nie czepiaj
_______
nie dziękuj mi, ale oceń moje prace!
~kkotula    16.09.2008 @07:34:53
http://www.qbass99.maxmodels.pl i tam znajdziesz kolor
~markrenton    14.09.2008 @14:12:25
http://www.digart.pl/praca/2473941/przeedytowane.html mała edycja tego przepału w oknie
~grzegorzzawadzki    14.09.2008 @13:54:20
ja takze ale zdradzę , że jest to tylko malutki wycinek ksiązki o moich modelkach i moze odrobinę o mnie
_______
~button    14.09.2008 @13:34:47
~button    14.09.2008 @13:28:29
bardzo dziękuje za komentarz ale daleko mi do profesjonalizmu

Pozdrawiam
-kama17    14.09.2008 @13:12:29
dziekuje
~markrenton    14.09.2008 @13:12:28
hehe... co racja to racja
~markrenton    14.09.2008 @13:07:23
dzieki bardzo. tak masz rację. niestety nie mogłem nic poradzic na to słonce :p
~RafalNowak    13.09.2008 @23:35:39
hehhee
bardzo dziekuje
staram sie i neiraz coś tam wychodzi
pozdrawiam Raf
_______
serdecznie zapraszam takze na http://www.RafalNowak.com
prezentowane zdjęcia są dostępne w formie profesjonalnych powiększeń oprawionych w passe-partou (opcjonalnie takze w rame ze szkłem lub plexi)
~Sylwka83    12.09.2008 @22:07:50
Wybacz,ale nie mam aż tak profesjonalnych modelek jak Tya człowiek uczy sie całe życie...ale rad zawsze miło posłuchac
~krzysieksz    12.09.2008 @10:28:57
dzięki
_______
~miichelle    10.09.2008 @09:46:43
Tło było jak najbardziej zamierzone.

Pozdrawiam
_______
It's as if I've taken love heroin, and now I can't ever have it again.
http://autofocus.blox.pl/2008/01/Wielcy-fotografowie-w-Internecie.html
~sidel    09.09.2008 @20:32:07
you welcome
_______
zapraszam do mojej galerii
nie dziękuj, oceniaj bo o to tu chodzi; szczerość wolę...
~krzysieksz    09.09.2008 @20:26:45
o proszę
_______
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt